REKLAMACJE

Reklamację należy najpierw zgłosić  mailowo, na adres sklep.dressonnow@gmail.com, inne komunikatory nie są brane pod uwagę.
(Wiadomości giną, często social media nie dostarczają części wiadomości, mamy masę wiadomości od klientów na social mediach, brak możliwości weryfikacji zamówienia przez sociale)

Skrócona instrukcja
1. Napisz zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy sklep.dressonnow@gmail.com. Opisz dokładnie problem i załącz zdjęcia.
2. Czekaj na odpowiedź, w terminie do 14 dni odpowiemy na wiadomość i będziemy starali się rozwiązać Twój problem. (Odpowiadamy zazwyczaj do 2 dni)
3. Jeśli taka będzie decyzja, odeślij produkt w terminie 14 dni od wysłania zgłoszenia reklamacyjnego na adres: DRESS ON NOW, 340-600 Limanowa, Beskidzka 58
4. WAŻNE, w przesyłce załącz formularz reklamacyjny, do pobrania na dole strony.

Formularz reklamacyjny do pobrania na dole strony
 
1. Klient ma prawo oczekiwać, że otrzymany przez niego Towar nie ma wad fizycznych i prawnych.

2. Obowiązkiem Klienta jest odebrać i zapłacić za Towar. Nieuzasadniona odmowa odbioru lub zapłaty za Towar oznacza naruszenie Umowy Sprzedaży i stanowi podstawę odpowiedzialności prawnej oraz przesłankę do ograniczenia dostępności Sklepu dressonnow.pl lub konkretnych form płatności dla takiego Klienta. W celu minimalizacji ryzyka dla swoich słusznych interesów Sprzedawca może korzystać z algorytmów własnych i wsparcia podmiotów zewnętrznych.

3. Z zastrzeżeniem postanowienia VII.5, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, w przypadku gdy Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wady te będą usuwane na podstawie przepisów art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego o odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.

4. W przypadku wykonania uprawnienia z tytułu rękojmi przez Przedsiębiorcę Na Prawach Konsumenta w formularzu reklamacyjnym Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta musi zamieścić oświadczenie, że zawarta przez niego Umowa Sprzedaży bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku, gdy Umowa Sprzedaży została zawarta bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiada charakter zawodowy dla danego Klienta, Klient ten nie jest Przedsiębiorcą Na Prawach Konsumenta i nie przysługuje mu uprawnienie z tytułu rękojmi.

5. Strony wyłączają wszelką odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Wyłączenie to nie dotyczy odpowiedzialności Sprzedawcy w stosunku do Konsumentów oraz do Przedsiębiorców na Prawach Konsumentów. Sprzedawca w żadnym przypadku nie udziela umownej gwarancji jakości Towarów w najszerszym, prawnie dopuszczalnym, zakresie.

6. Reklamacja musi być sporządzona w formie elektronicznej i przesłana e-mailem na adres: sklep.dressonnow@gmail.com i sporządzona w formie pisemnej i przesłana na adres: DRESS ON NOW Anna Szyler ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa, z dopiskiem „Reklamacja”.

7. Jako wady fabryczne nie zostaną uznane:
Poluzowanie się przyszycia guzika
Rodzaj materiału, z którego produkt został wykonany
Wystające nitki na szwie i innych miejscach
Śladu użytkowania m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, odkształcenia materiału wskazujące na użytkowanie produktu
Zacinający się zamek przy szwie np. w talii. Zamki są nowe, sukienki zazwyczaj mają więcej materiału w talii, jest to normalne, że zamek w tym punkcie może ciężej przechodzić. Wszelkie pytania dotyczące reklamacji można kierować e-mailowo na adres:  sklep.dressonnow@gmail.com, pisemnie na adres: DRESS ON NOW Anna Szyler ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa, z dopiskiem „Reklamacja”. 

8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar do Sprzedawcy na adres: DRESS ON NOW Anna Szyler ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa, z dopiskiem „Reklamacja” wraz z opisem przyczyny reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacyjnego.Obowiązkiem klienta jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki z reklamowanym towarem.
Koszty związane z odesłaniem przez Klienta reklamowanego Towaru zwraca się Klientowi natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Dokonując reklamacji Towaru Klient może skorzystać z dostępnego na stronie internetowej dressonnow.pl formularza reklamacji, podając w jego treści przyczynę reklamacji Towaru.

9. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez Klienta albo SMS na podany przez klienta nr telefonu albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Klienta.

10.Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy w ciągu 14 dni lub zwróci całą kwotę zapłaconą za towar oraz koszty przesyłki przelewem na rachunek klienta.

11.W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji na adres podany przez konsumenta w formularzu reklamacyjnym.