- Start
- Najczęściej zadawane pytania
Często zadawane pytania na temat:
- Dostawa
- Ile trwa dostawa?Od momentu zakupu mamy od 1 do 3 dni roboczych na skompletowanie i zakapowanie zamówienia.
Następnie przesyłkę przejmuje kurier INPOST, który dostarczy Ci przesyłkę w terminie 1-3 dni roboczych. - Jakie są dostępne opcje wysyłki? -paczkomat-16PLN lub 20PLN przy niestandardowej wielkości
-paczkomat realizacja 20 dni roboczych- 0PLN
-kurier-21PLN lub 25PLN przy niestandardowej wielkości
- Co jeśli potrzebuję expresowej dostawy?Dla pewności skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep.dressonnow@gmail.com lub numer telefonu 883333837, aby upewnić się, że damy radę wysłać szybciej Twoje zamówienie.
Następnie napisz w uwagach przy składaniu zamówienia z prośbą o szybszą wysyłkę, możesz podać datę na kiedy potrzebna jest przesyłka.
- Zwroty
- Ile mam czasu na zwrot?Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu, bez podania przyczyny.
- Jak dokonać zwrotu?Dokładną instrukcję załączyliśmy do przesyłki wraz z formularzem zwrotu i paragonem.
1. Napisz wiadomość e-mail na adres sklep.dressonnow@gmail.com z informacją o chęci zwrócenia lub wymiany produktu. Wiadomość musi zawierać numer zamówienia. (Nie odpowiadamy na wiadomości ze zgłoszeniem zwrotu)
2. Dokładnie zapakuj zwracany produkt, najlepiej w oryginalne opakowanie. Pamiętaj, że nie może nosić żadnych śladów użytkowania jak i wad powstałych w wyniku mierzenia. Musi posiadać wszystkie metki, szarfy zabezpieczające oraz dodatki.
3. Uzupełnij formularz zwrotu i umieść go w paczce wraz z paragonem lub fakturą, w zależności od wybranej opcji.
4. Nadaj przesyłkę kurierem na adres: DRESS ON NOW 34-600 Limanowa, Szwedzka 7
- Kiedy otrzymam zwrot kosztów?Gdy Twój zwrot zostanie rozpatrzony- otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzenem zaakceptowania zwrotu.
Sklep ma 14 dni na wykonanie przelewu zwrotnego na pierwotne konto płatnicze.
Jeśli ten termin jeszcze nie upłynął uprzejmie prosimy o cierpliwość. - Kto pokrywa koszty zwrotu?Zwrot należy odesłać na własny koszt.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do odebrania przesyłki ze zwracanym Towarem jaka nadana została przez Klienta za pobraniem, do paczkomatu lub też innej przesyłki powodującej po stronie Sprzedawcy obowiązek zapłaty ponad kwoty określone w ust. 5 niniejszego paragrafu. Nie ogranicza to w żadnym zakresie prawa do odstąpienia od umowy przez Klienta.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w szczególności koszty odpowiedniego jego opakowania, zabezpieczenia i nadania do Sprzedawcy. Odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie zwracanego Towaru pozwoli zapobiec jego zniszczeniu, a także zmniejszeniu lub utracie wartości. - Czy produkty z kategorii OUTLET można zwracać?Tak, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu, bez podania przyczyny.
- Co jeśli wyślę zwrot po terminie?Będziemy kontaktować się, na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail.
Przesyłka zostanie do Ciebie zwrócona za pobraniem (koszt ponownej wysyłki do Ciebie), na dane podane w pierwotnym zamówieniu. - Co jeśli odmówiłam odbioru paczki?Jeśli klient nie wywiązał się z zawartej umowy sprzedaży i nie odebrał przesłanego zamówienia, Sprzedawca zachowuje prawo do obciążenia go kosztami: wysyłki zamówienia, odesłania przesyłki do sprzedawcy, kosztami zapakowania towaru, kosztami administracyjnymi oraz prowizji Przelewy24 za zrealizowaną transakcję.
- Na jaki adres odesłać paczkę zwrotną?To nasz oficjalny adres: DRESS ON NOW, 34-600 Limanowa, ul.Szwedzka 7, +48 883 333 837
Na instrukcjach i formularzach widnieje inny adres ze względu na to, że siedziba firmy została przeniesiona. Nic się nie stało jeśli nadałaś paczkę na stary adres, ale głównie preferujemy ul. Szwedzka 7.
- Zabezpieczenia produktu
- Co jeśli taśma zabezpieczająca została odcięta?Integralnym elementem sukni z kategorii premium jest szarfa zabezpieczająca. Szarfa zabezpieczająca w żaden sposób nie ogranicza możliwości przymiarki sukni ani też zapoznania się z jej właściwościami, a jednocześnie stanowi zapewnienie Sprzedawcy, że otrzymany przez Państwa towar jest kompletny, nowy oraz nieużywany. Usunięcie szarfy a także jej uszkodzenie (np. poprzez odcięcie lub zerwanie) jest traktowane jako uszkodzenie towaru powodujące utratę jego oryginalnego, kompletnego stanu, a co za tym idzie zmniejszenie jego wartości.
Usuwanie fabrycznie wszytych/przypiętych metek lub taśm zabezpieczających mogą być uznane za powodujące zmniejszające jego wartości o jakim mowa w niniejszym ustępie. Każdy przypadek zwrotu podlega indywidualnej ocenie okoliczności o jakich mowa powyżej, co w żaden sposób nie ogranicza prawa Klienta do odstąpienia od umowy. - Co jeśli metki zostały odcięte?Usuwanie fabrycznie wszytych/przypiętych metek lub taśm zabezpieczających mogą być uznane za powodujące zmniejszające jego wartości o jakim mowa w niniejszym ustępie. Każdy przypadek zwrotu podlega indywidualnej ocenie okoliczności o jakich mowa powyżej, co w żaden sposób nie ogranicza prawa Klienta do odstąpienia od umowy.
- PAYPO
- Jak zakupić produkt z opcją PayPo?1. Sktadajac zamówienie wybierz opcje "Przelewy24".
2. Po złożeniu zamówienia system przeniesie Cię do płatności na stronę operatora Przelewy24.
3. Wybierasz opcję "Płatności i odroczone", a następnie "PayPo".
4. Wypełnij krótki formularz, a PayPo zapłaci za Cieble rachunek
5. Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupami.
6. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę.
- Jak wygląda zwrot, jeśli zapłata została zrealizowana przez PayPo?Identycznie jak przy standardowym zwrocie.
Płatność zostanie zwrócona przez portal Przelewy24, które obniżą Twój dług w PayPo.
Pamietaj, że jeśli nie została wybrana najtańsza opcja wysyłki, będziesz musiała zapłacić w PayPo za pierwszą wysyłkę do Ciebie, gdyż:
''Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.''
- Wymiary
- Jak czytać nasze wymiary?Wszystkie podane wymiary mierzymy samodzielnie, tak aby jak najlepiej przedstawić ich rzeczywisty wymiar.
Wymiary podawane są w centymetrach i mierzone są "na płasko". Aby uzystkać rzeczywisty obwód należy pomnożyć podane wymiary przez dwa. Dlatego przy każdym wymiarze znajduje się dopisek "x2". Zazwyczaj materiał jest elastyczny, wtedy znajduje się informacja "elastyczne do".
Przykładowo:
Talia 34x2, daje nam rzeczywisty obwód 68cm. - Kiedy będę wiedzieć, że materiał jest elastyczny, lub sztywny?Jeśli sukienka posiada elastyczny materiał, będzie wspomniana ta informacja w opisie produktu. Dodatkowo w Tabeli rozmiarów będą rozpisane wymiary w formie: np. Talia 34x2 elastyczna do 38x2.
Jeśli sukienka posiada sztywny materiał, również będzie o tym informacja w opisie. Dodatkowo w tabeli rozmiarów będą podane pojedyncze wymiary, a nie jak w przykładzie wyżej.
- Salon stacjonarny/Przymiarki
- Czy mogę stacjonarnie przymierzyć produkt?Od 2024 niestety nie mamy już czasu ani miejsca na przyjmowanie klientów stacjonarnych, ze względu na dynamiczny rozwój firmy.
Zrezygnowaliśmy z naszego pierwszego lokalu stworzonego pod przymiarki, głównie ze względu na brak miejsca. Aktualnie posiadamy magazyn, gdzie nie ma warunków na przymiarki. - Chcę przymierzyć produkt przed zakupem Zgodnie z wcześniejszymi informacjami nie mamy możliwości stacjonarnych przymiarek.
Zachecamy do złożenia zamówienia z opcją PAYPO. Dzięki niej otrzymasz produkt do domu, bez konieczności płatności odrazu.
Jeśli zdecydujesz się go zostawić, termin płatności wynosi 30 dni. Jeśli natomiast zdecydujesz się zwrócić, nie będziesz musiała całkowicie ponosić kosztów za produkt. - Czy mogę zwrócić paczkę stacjonarnie?Nie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, musi być on wysłany na nasz adres. Pełną instrukcję zwrotu znajdziesz w innych zakładkach.
- Czy mogę odebrać zamówienie stacjonarnie?Nie. Zamówienia wysyłane są firmą kurierską INPOST. Nie realizujemy odbiorów stacjonarnych.
- Anulowanie zamówienia
- Czy mogę anulować zamówienie?To zależy. Przede wszystkim prosimy o kontakt z nami sklep.dressonnow@gmail.com.
Zgodnie z prawem możesz anulować zamówienie, jeśli nie zostało one przekazane do realizacji.
W przypadku gdy Klient chce anulować zamówienie po zakupie towaru, a przed jego wysyłką powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową na adres sklep.dressonnow@gmail.com. Jeżeli Zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki, sprzedawca może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało już przygotowane do wysyłki, sprzedawca może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia, jednakże zachowuje prawo do obciążenia kupującego kosztami które faktycznie poniósł w związku z zawarciem Umowy sprzedaży, tj. kosztami Koszty administracyjnymi i obsługi klienta takimi jak koszty zapakowania towaru, prowizji Przelewy24 za zrealizowaną transakcję.